BUDAPESTI GÉPÉSZETI SZC

BETHLEN GÁBOR SZAKGIMNÁZIUMA

wiki wiki googlephoto youtube fb akadalymentes v2

kepzeseink

Az utazás vasárnap hajnali 5-órakor indult az iskola elől. A busz időben ott volt, kb. 10 órakor érkeztünk meg Bécsbe a hostelbe. Minden fontos tudnivalót megkaptunk a recepción, mert a kapcsolattartó gondosan előkészített mindent az érkezésünkre.

Vasárnap megnéztük a Stephansdom-ot, végigsétáltunk a Kärtner Strassen, megnéztük a Hundertwasser házakat és akinek kedve volt, az bemehetett a Kunsthaus-ba is.

Este megkaptuk a vacsorát, amit a hostelben rendelkezésünkre álló mikrohullámú sütőben meg tudtunk melegíteni. A vacsora minden este 2 fogásból állt, bőséges és ízletes volt.

A reggeli a hotel reggelizőjében zajlott, a választék, a mennyiség és a minőség is megfelelő volt. A munkahelyeken az első nap legfőképpen ismerkedés zajlott. Nagy örömünkre mindenütt szívesen és nagy szeretettel fogadtak bennünket. Az életkor figyelembevételével állapították meg a munkaidőt. Nagy rugalmasságot tapasztaltunk a munkakezdésben is. Mivel minden este más-más időpontban érkeztünk haza a munkából, nem nagyon tudtunk hétköznap programot szervezni. Pénteken este 6-kor a belvárosban beszéltünk meg találkozót és végigsétáltunk a Ringen, megcsodáltuk a kivilágított Bécset és elmentünk egy kávézóba is.

Szombaton kirándulást szerveztünk. Megnéztük Bécs szemétégetőjét, amit Hundertwasser tervezett meg, majd felmentünk a Kahlenberg-re és a Leopoldberg-re, ahonnan csodás kilátás tárult a városra.

A következő két hét is szorgalmas munkával telt. Naponta elmentünk dolgozni és ismerkedtünk munkatársainkkal, sokat beszélgettünk. Munka után volt aki a városban maradt, hogy felfedezze Bécs szépségeit illetve tanulmányozza a közlekedési rendszert, míg mások a fáradalmak kipihenésének szentelték idejüket.A második hétvégén elmentünk a Közlekedési Múzeumba illetve ellátogattunk Schönbrunnba. Mindkét helyszín felért egy időutazással, felidéztük történelmi tanulmányainkat.

Gyorsan elrepült a három hét,élményekkel gazdagodva tértünk haza.